„Rallye Breslau“ iš miškų persikėlė į Vilniaus dydžio „smėlio dėžę“ kariniame poligone - Del AUTO

„Rallye Breslau“ iš miškų persikėlė į Vilniaus dydžio „smėlio dėžę“ kariniame poligone

IMG_5720

„Rallye Breslau“ iš miškų persikėlė į Vilniaus dydžio „smėlio dėžę“ kariniame poligone

„Rallye Breslau“ dalyvių karavanas ketvirtadienį ryte paliko Lenkijos Gwda Wielka miestelį ir pajudėjo link Drawsko Pomorskie miesto. Įsikūrę naujame bivake dalyviai jau tą pačią dieną turėjo startuoti greičio ruože, nusidriekusiame Vilniaus dydžio kariniame poligone. Šio taktinių pratybų poligono dydis yra daugiau kaip 36 000 hektarų. Jis yra didžiausias visoje Europoje. Čia dalyvių laukė itin klaidūs ir smėlingi greičio ruožai.

Kiek daugiau nei šimtą kilometrų greičio ruožu šiandien įveikęs „Motorider Racing Team“ komandos atstovas Adomas Gančierius pasakojo, kad diena buvo tikrai sudėtinga. Jei ankstesnių dienų greičio ruožuose blogiausiu atveju dar buvo galima vadovautis varžovų paliktomis vėžėmis, tai dabar to padaryti nebeįmanoma. Visas poligonas išvažinėtas karinės technikos, vėžes galima rasti kone kiekviename keliuke, tad pasikliauti lieka tik savo sugebėjimais.

„Jau vakar braižant kelio knygą supratau, kad bus tikrai sunku. Pažiūrėjome, kad labai daug važiavimo pagal laipsnius, azimutus, tiesiog keliukai ant keliukų. Tiek dulkių nesu matęs gyvenime. Naktį geriau matosi negu čia dieną per dulkes. Kaip siena, kaip nukirsta. Labai klampus smėlis. Pačioje pradžioje, per vidurį buvau suklydęs navigacijoje. Pabaigoje gal 20 minučių sukausi ratais, kol radau, kelią, kuriuo važiuoti toliau.

Technika kentėjo. Buvo daug tankų išplaktų duobių. Vieną iš jų pražioplinau ir trenkiausi su priekiu, net smėlio banga per priekį pervirto. Šiaip labai smagu, nes tokio dydžio poligone nesu buvęs. Panašu, į Ruklą ir Pabradę kartu sudėjus ir dar iš dviejų padauginus“, – kalbėjo „CFMOTO CFORCE 1000“ keturratį vairuojantis Adomas Gančierius.

Šį greičio ruožą Adomas Gančierius preliminariai baigė vienuoliktoje pozicijoje. Tuo metu „CFMOTO ZFORCE 1000“ motobagį pilotuojantis Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino duetas šios dienos smėlynuose SSV klasėje užfiksavo itin aukštą rezultatą. Vadovaujantis preliminariu protokolu, lietuviai atvažiavo antri. Lyderiams, važiuojantiems su gerokai galingesniu „Can Am Maverick XRS“ bagiu, jie nusileido tik keturias minutes.

„Pirmus 50 kilometrų vijomės ir lenkėme varžovus. Pavijome ir „Polaris“, ir „Can Am“. Labai gerai ėjosi. Lėkėm oru. Kiek „žvakių“ padarėme, net nebesuskaičiuoju. Su priekiu tiek išarėm žemės, kad maža nepasirodė.

O tuomet prasidėjo navigacija. Buvo viena klaida. Ne kritinė, bet kokias dvi minutes tikrai sugaišome. Visi ten klaidžiojo, prieš mus „Toyota“ pasikabino ant priekio. Mes ten važiavome atsargiau, susinavigavome ir išvengėme didelių klaidų. Rezultatas šiandien – stebinantis“, – pasakojo Dalius Mockapetris ir Antanas Kanopkinas.

Keturračių įskaitoje geriausiai iš lietuvių šiandien pasirodė Romualdas Karužis. Jis užėmė ketvirtą vietą. Enduro klasėje geriausiai iš mūsų šalies atstovų sekėsi Eugenijui Petruškevičiui. Motociklininkas finišavo šeštas. Šiandien dalyviai į karinį poligoną sugrįš dar kartą, tačiau šįkart lenktynės laukia jau sutemus. Vidurnaktį Lietuvos laiku sportininkai pajudės į trasą, kur jiems teks įveikti dar beveik šimtą naktinių kilometrų klaidžiame kariniame poligone.

Šaltinis: 15min.lt